دانش آموز

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 29 آبان 1399 ساعت: 6:51

uy93_z4.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از کتاب‌هاي کمک درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره کرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

کارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبکه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي کنکور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي کنکور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نکته مهم ديگري که وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با کنکور است. همانطور که مي‌دانيد در عرصه کنکور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند که روش‌ها و تکنيک‌هاي تستي براي حل هر يک از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي کنکور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند که شامل اين تکنيک‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي که وجود دارد، عدم استفاده از تکنيک‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور که در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي کنکور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يکي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي کشور مي‌باشد که در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تکميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري کرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر که داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را کسب کنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با کيفيت که شامل تکنولوژي‌هاي بسيار کارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • کارشناس و مدرس کارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس کشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نکته‌ها از شبکه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پکيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات کتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبکه‌هاي يک، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين کتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد کتاب کمک درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف کتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع کتاب در موسسه قلم چي
  • مولف کتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معکوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده کردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادک براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از سايت موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : عبدالرضا,منتظری,بنیان‌گذار,حرف,آخر, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:41

قشم چت ,چت,چت روم

چت روم چيست ؟

f430744_.png

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟  

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : قشم,چت,چت,چت,روم, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 197 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:57

مهمترين نکات براي تهيه و ارسال پرسشنامه پسا-رويداد

اگر مي‌خواهيد بهترين فيدبک و نظرات ممکن را دريافت کنيد، اين نکات مهم را مدنظر داشته باشيد:

 

همه چيز به زمان‌بندي بستگي دارد

پرسشنامه پسا رويدادي شما چيزي نيست که فقط مجبور باشيد انجامش بديد تا از عذاب وجدان خلاص بشيد! اين پرسشنامه هم يک قسمت از رويداد شماست. بنابراين براي آن يک زمان‌بندي داشته باشيد.

پرسشنامه‌ي شما بايد بلافاصله بعد و يا حتي حين برگزاري ايونت قابل مشاهده باشد. مي‌توانيد يک لينک کوتاه در اسلايدهاي سخنران‌ها و يا روي برچسب صندلي‌ها قرار دهيد، يا آن را داخل ايميل تشکر (اگر ارسال مي‌کنيد) و يا اپليکيشن و يا سايت رويداد قرار بدهيد.

 

هدفتان را بدانيد

دانستن هدف شما از تهيه پرسشنامه به شما کمک مي‌کند تا يک ديد بهتري در نوشتن سوالات داشته باشيد تا بهتر بتوانيد تجربه و حس واقعي مخاطبان رويدادتان را به دست آوريد.

به عنوان مثال شما مي‌خواهيد بدانيد که چطور نحوه پذيرايي رويداد بعدي‌تان را بهتر کنيد؟ يا در مورد مناسب بودن هزينه آن مطمين شويد يا مي‌خواهيد روي مکان برگزاري و دسترسي و حمل و نقل آسان‌تر افراد تمرکز کنيد؟ دانستن اين موضوع به شما کمک مي‌کند تا روي نقشه‌هاي آينده تمرکز کنيد و از کاستي‌هاي گذشته فاصله بگيريد.

 

اين که چطور سوال بپرسيد مهم هست

گاهي اوقات ديگاه‌ها از اعداد و کميت‌ها گوياتر هستند. خب چطور مي‌توانيد از کيمت‌ها عبور کنيد و به کيفيت‌ها برسيد؟!

به سادگي! سوال‌هاي پايان باز را در پرسشنامه خود قرار بدهيد.

سوا‌ل‌هاي پايان بسته که با "آيا" شروع مي‌شوند ممکن هست براي پرسشنامه‌هاي پسا رويداد چيز زيادي را به شما منتقل نکنند چرا که فقط جواب‌هاي بله/خير را تقديم شما مي‌کنند.

سوال‌هايي که با "چرا/چگونه/چه چيزي" شروع مي‌شوند مي‌توانند افراد را دعوت به توضيح دادن کنند، حتي بيشتر از آن چيزي که شما در سوال‌هايتان ليست کرده‌ايد.

منبع :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20395
https://bus.gov.ru/forum/user/profile/101778.page
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237163/Default.aspx
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0579
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0579/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile;area=summary;u=1234297
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603702
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0579
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0579/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0579/
http://als.anits.edu.in/members/overby0579/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196326.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0579.541928/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076109-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12202
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968769
https://independent.academia.edu/ShawOverby
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21190

ترکيب سوال‌هاي پايان باز نزديک به خواسته‌ها و هدف شما از اين پرسشنامه، قطعا يکسري اطلاعات ارزشمند را تقديم شما خواهد کرد که براي ارتقاي رويدادهايتان به آن‌ها نياز داريد.

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : مهمترین,نکات,برای,تهیه,و,ارسال,پرسشنامه,پسا,رویداد, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 221 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:32

پنل پيامک براي آژانس هاي املاک چه مزيت هايي دارد؟

ahjy_z3.jpg

چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب کشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده که موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديکي به محل کار و .. هستيد. همه ميدونيم که چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاک از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا کنين.

اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و کلافه کننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاک که فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي که براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملک ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم که بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست که پنل پيامک براي آژانسهاي املاک کاربرد خودشو نشون ميده.

استفاده از پنل پيامک هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاک رو از کاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميکنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک ميپردازيم.

*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي

*اطلاع رساني از فروش ويژه ملک ها

*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد

*يادآوري کردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاک

*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان

امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک

کارت ويزيت مجازي

يکي از امکانات پنل پيامک براي آژانسهاي املاک  که خيلي کاربردي و لازمه همين کارت ويزيت مجازيه. فرض کنيد افرادي که روزانه از جلوي املاک شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاک شما به يک شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت کنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا کرديد هم اينکه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.

خبرنامه پيامکي

براي بازاريابي پيامکي اول بايد اعضاء و مشترکين خبرنامه پيامکي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده کنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يک فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاک و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا کردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود کلي ارتباطات با مشتريان باشيد.

پنل پيامک براي آژانسهاي املاک در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن که پنل پيامک در اختيار شما ميذاره. هيچ کدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس مارکتينگ سرعت و امکان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.

ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين

تصور کنيد مراجعه کننده اي براي پيدا کردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميکنه، اما شما موفق به پيدا کردن فايل مناسب با شرايط مراجعه کننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بکشيد؟ معلومه که نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان کنيد. فقط کافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامک ثبت کنيد و به محض اينکه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دکمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال کنيد. اينکه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه کنه امکان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست که از طريق پنل پيامک براي آژانسهاي املاک به راحتي قابل استفاده هست.

خيلي مهمه که پيامک تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست کسي برسه که مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملکي که 300 متر متراژ داره براي يک آقايي که خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده کنيد که قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال کنين.

براي مثال:

دانشجويان

مستاجرين (زوج‌ها)

مستاجرين (خانوده‌هاي پرجمعيت)

مستاجرين(مجردها)

بساز و بفروش‌ها

صاحبان آپارتمان ها و منازل مسکوني

صاحبان زمين ها

ارسال پيامک انبوه

يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يک منطقه خاص يک آژانس املاک ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، کم پيش مياد کسي بخواد محله ش رو عوض کنه.

سامانه پيامکي مديانا اين کار رو براي شما انجام ميده، فقط کافيه از يکي از اين گزينه هاي زير استفاده کنين:

ارسال منطقه اي

ارسال محله اي

ارسال از روي نقشه

ارسال کد پستي

ارسال از دکل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امکان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)

منشي پيامکي و پاسخگوي خودکار

وظيفه منشي پيامکي پاسخگويي خودکار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامکي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت کدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيک ارسال مي کنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال کلمه کليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاک در پنل پيامکي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاک 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين کلمه کليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي کنند.

وب سرويس سامانه پيامکي

يکي ديگه از قابليت هاي پنل پيامک براي آژانسهاي املاک متصل کردن وبسايت به سامانه پيامکيه که تو سامانه مديانا اين امکان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد کننده هاي سايت شما که شماره شون رو در سايتتون وارد ميکنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم که بدونيد داشتن وبسايت براي کار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.

تکنيک هاي مشتري مداري پيامکي براي آژانس هاي املاک

_ انتشار اخبار قيمت املاک

دوست عزيز ، مشاور املاک … به اطلاع شما مي رساند که قيمت ملک در تهران افزايش يافته است

2_ گزارش ملک جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامک به وي

آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاک شيخ بهايي تلفن : 12345678

3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها

جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملک شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشکر مشاور املاک

4ارسال درخواست خريدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودکار

آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با کليه امکانات واقع در صادقيه

مشاورين املاک ….  تلفن : 12345678

5ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها

آقا/خانم X عزيز

فرا رسيدن سال جديد را تبريک عرض مي کنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار کننده براي تمام شما عزيزان باشد.

مشاور شما Y

6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودکار را در برنامه کاريتان قرار دهيد.

خريد خانه يک تصميم بزرگ است. اين کاملا قابل درک است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فکر کردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي کنند. در عين حال، نگه داشتن ملک در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراکندگي اطلاعات و املاک گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نکته مهمي است که بتوانيد با يک برنامه ريزي مناسب و خودکار، پيگيري ها را با کمترين مزاحمت انجام دهيد که اين کار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامک ممکن مي شود.

اطلاعات کليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاک

شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي که مي خواهيد، اضافه کنيد و در واقع سفارشي سازي کنيد. اما ما توصيه مي کنيم که متناسب با ليست موجود، متن پيامک را آماده کنيد.

آدرس

پروفايل

متراژ

اطلاعات تماس

لينک کوتاهتر به Google Maps

قيمت

پيوند کوتاه به وب سايتتان

قالب متن اس ام اس براي املاک و مستغلات

سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عکسها را در سايت XXX ببينيد.

با سلام. از آنجا که شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي کنيد.

اگر تصميم گرفتيد يک پنل پيامک براي آژانس املاک خودتون راه اندازي کنيد، سامانه پيامکي مديانا تمام امکانات گفته شده رو به صورت يکجا داره

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,املاک,چه,مزیت,هایی,دارد؟, نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 180 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 15:45

لینک دوستان

خبرنامه